.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۲ مرحله بازدید از ستاد انتخابات گلستان

فرماندار گنبدکاووس گفت: تاکنون ستاد انتخاباتی استان از چگونگی روند انتخابات این شهرستان ۱۲ مرحله بازدید کرده است.


به گزارش
شمال نیوز به نقل از فارس، حیدرعلی احمدی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: بلافاصله بعد از دستور ستاد شهرستان برای برگزاری انتخابات قانونی در محیطی آرام و با مشارکت حداکثری که پشتوانه امنیت کشور است ستاد شهرستان تشکیل شد.
وی تصریح کرد: کمیته‎های هفت‎گانه ذیل ستاد شهرستان تشکیل و به روسای کمیته‎ها ابلاغ رسمی شد تا برای فراهم کردن زمینه انتخاباتی پویا، همه تلاش خود را به کار گیرند و نیازهای این دوره از انتخابات نیز حداقل در حوزه شهرستانی تامین تا زحمتی بر دوش ستاد استان نباشد.
فرماندار گنبدکاووس اظهار داشت: کمیته‎ها به طور مرتب و هفتگی جلسات خود را برگزار کردند و موظف شدند که برنامه‎شان را تا پایان انتخابات براساس نیاز و مطابق با روزشمار انتخابات تهیه کنند.
احمدی بیان داشت: کمیته‎های اصلی ستاد همچون کمیته فنی و کمیته امحاء در شهرستان شکل گرفته همچنین در ستاد انتخابات، دفاتر استقرار و هیئت‎های نظارت و بازرسی مشخص و تجهیز شدند.
وی عنوان کرد: تاکنون 12 مرحله بازدید ستاد استانی از ستاد شهرستان صورت گرفته است و در مرحله اول اعضاء ستاد استان برای بیان توقعات و بررسی روند انتخابات حضور یافتند و در مرحله بعدی نیز مدیرکل سیاسی امنیتی استاندار گلستان از چگونگی روند انتخابات این شهرستان بازدید کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.